ZIMNÍ SOUSTŘEDĚNÍ 2017

Sobota 28.1.

Dnešní probuzení do mlhavého a mrazivého dne nevěstilo nic dobrého. Po klasické rozcvičce a snídani nám nezbylo nic jiného než odložit dopolední lyžování. Pět statečných se vydalo po stopách Hanče a Vrbaty a zbytek výpravy vyrazil na kopec nad chatou bobovat.
K obědu nám dnes servírovali polévku s nudlemi a chutnou sekanou s bramborem a okurkou. Ani během poledního klidu se  počasí neumoudřilo, tak přišel na řadu náhradní program.
Děti se rozdělily do tří družstev a na naší oblíbené louce proběhla řada nápaditých soutěží. Na jejich konci nebylo vítězů ani poražených.
Než se začala podávat večeře (rizoto),dokončili jsme zbytek domácích úkolů.
Teď už nás čeká slíbená diskotéka, která je plně v režii starších a poslední noc.

V neděli nás očekávejte v 16.15 - 16.30 hod v Chlumci na nádraží.

POZOR!!!! - Vzhledem k včasnému odevzdání auta, prosíme rodiče aby si přišli lyže a tašky vyzvednout
v 15:30 hod před nádražní budovu.

Fotogalerie: Zimní soustředění 2017- sobota 28.1.

Pátek 27.1.

A máme tu den třetí. Ráno proběhla rozcvička pod vedením Václava. Následovala snídaně ve formě švédských stolů.
Po snídani se rozběhl kolotoč příprav na dopolední lyžování.Tentokrát jsme zvolili lepší trasu a cesta na sjezdovkuproběhla o poznání lépe.
Azurové nebe a perfektně upravené sjezdovky jsme si užívali do poslední chvíle.Vyhnalo nás kručení v žaludku, které jsme zahnali výbornou zelňačkou a knedlo,vepřo a špenáto.
Po poledním klidu bylo rozdělení do dvou družstev - běžkaři a bobisti.
V podvečer jsme měli krásnou a naučnou přednášku od člena horské služby.Zabráni do povídání jsme ani nepostřehli,že se přiblížil čas večeře.Boloňské špagety sypané sýrem všem chutnaly.
Po večeři jsme s nadšením napsali domácí úkoly.
Celoplošná hygiena proběhla na všech pokojích. Plni zážitků z dnešního dne usínáme a těšíme se na zítra.

Fotogalerie: Zimní soustředění 2017- pátek 27.1.

Čtvrtek 26.1. 2017

Probudili jsme se do krásného,mrazivého dne a vyrazili jsme na rozcvičku.Po vydatné snídani nás čekal velký boj s lyžařskou výzbrojí, který jsme nakonec vyhrály a pěšky jsme vyrazili na dopolední lyžování do areálu Paseky.
Rozdělili jsme se do družstev a za dohledu našich zkušených vedoucích jsme sjížděli místní kopce.
Čas utíkal a kolem poledního jsme se vydali zpět na chatu na oběd. Pochutnali jsme si na zeleninové polévce,pečeném kuřátku s br.kaší.
Po krátkém poledním klidu nás čekal odpolední program - první zkušenosti s běžkami.Některé to natolik pohltilo,že je nechtěli ani sundat.
Za naše super výkony nás čekala sladká odměna - k večeři byly borůvkové knedlíky s tvarohovým přelivem a zasypané kakaem.
Večer jsme vyplnili hraním spol.her a v noci nabereme síly na zítřejší den.
P.S V noci budeme čekat návštěvu-zoubkovou vílu.

Fotogalerie: Zimní soustředění 2017 - čtvrtek 26.1.

středa 25.1. 2017 17:47 hod.:

Čus jsme na místě, cesta dobrá, bez problémů a bez zpoždění. Ubytování je super a k večeři jsou plněné bramborové knedlíky s uzeným masem a zelí. Sněhu mnoho. Další info zítra!