ZIMNÍ SOUSTŘEDĚNÍ 2018

DEN 4.

Zpravodajka Petra:

Hlásíme se z posledního sportovního dne. Dnes nás probudilo mlhavé počasí, i přesto jsme se statečně vydali na sjezdovky, kde jsme opět podávali úctyhodné výkony. Po návratu jsme si dali k obědu rýžovou polévku a dech beroucí knedlíky plněné uzeným masem se zelím. Po vydatném obědě jsme si dopřáli chvilku zaslouženého odpočinku. Ve dvě hodiny se vydala hrstka odvážných na další běžecký výlet, knedlíky ještě stále některým brali dech. Ostatní strávili odpoledne bobováním a koulováním. Po návratu jsme dali sušit věci a v šest hodin jsme šli na poslední večeři. Byl výborný guláš. Teď balíme a zítra se na vás těšíme ve 14:25 v Chlumci na nádraží.

Fotogalerie: ZS 2018 - den 4.

Tato fotogalerie je prázdná.

DEN 3.- Den " D "

Zpravodajka Petra:
A je tu další ráno, je čtvrt na osm a v chalupě je mrtvo. Po vydatném buzení jsme se odebrali na snídani,naplnili jsme bříška a uháněli jsme na sjezdovky. Počasí bylo jak na houpačce- mlhu střídalo sluníčko.  Jako vždy v půl jedenácté byla svačina na zahřátí a pak jsme pokračovali na svahu. Jezdili jsme do poslední chvíle a málem jsme nestihli výborný oběd v podobě gulášové polévky a masové směsi s rýží. Krátký polední odpočinek stačil na nabrání sil. Vyrazili jsme nevšedním dopravním způsobem k nedaleké chatě Pašerák, kde začínalo naše  odpolední řádění na běžkách. Zkušená skupina vyrazila na vyhlídkový  okruh kde si počínali jako světoví biatlonoví závodníci. Druhá  skupina trénovala na nedaleké loučce kde střídala běžky a boby. Voňavé pečené kuřátko nás nalákalo na večeři. Teď si myjeme svá unavená těla a těšíme se na čtení pohádky od našeho Holánka.
Zítra nás čeká další sjezdování, o kterém vás zase budeme informovat.

Vedoucí mládeže jsou zodpovědní občané tohoto státu. I přes náročný a nabitý program našli chvilku a volební místnost, aby zvolili budoucího prezidenta republiky!

Fotogalerie: ZS 2018 - den 3.

Tato fotogalerie je prázdná.

DEN 2.

Zpravodajka Petra: Již ve 4.hod ráno se začali ozývat první lyžařští nedočkavci. Museli si však počkat abychom po vydatné snídani vyrazili směr sjezdovka.Pod kopcem jsme se rozdělili do 6 družstev a každý se svým kaučem začal stýkat obloučky.

Než jsme se nadáli bylo poledne a museli jsme spěchat na oběd. Nudlová polévka a kuře na palice s houskovým knedlíkem nás dostatečně zasytilo.
Polední klid utekl jak voda a už jsme se chystali na běžky. Skupina starších pod vedením Vaška vyrazila na průzkum terénu a zbytek obsadil nedalekou loučku a učili se první krůčky na běžkách.
V teple chaty čekáme na večeři- zapečené těstoviny.

Pozdrav všem, zítra se opět ozveme.

Fotogalerie: ZS 2018 - 2. den

Tato fotogalerie je prázdná.

DEN 1.

17:00    Účastníci zájezdu v pořádku dorazili do penzionu a všichni už mají svoji postýlku. Paseky je přijaly mlhavým a mrholivým počasím.

20:11    Zpravodajka Petra: Ahoj, hlásíme se z hor! Cesta byla bezproblémová, výhled na zasněžená panoramata krásný. Ubytování s povlečením 30 postelí proběhlo v rekordním čase a už jsme spěchali na večeři, ke které se podávaly výborné špagety. Po večerní zahajovací schůzce se děti rozutekly do svých pokojů a s těšením na zítrejší den ulehly plni očekávání. Zdar a zítra další info.

ZIMNÍ SOUSTŘEDĚNÍ: 24 - 28. 1. 2018 - organizační pokyny

Paseky nad Jizerou. Pension Na Buďárce,  www.budarka.eu/cz/

Předpověď počasí pro Paseky:

www.foreca.com/Czech_Republic/Paseky_nad_Jizerou?details=20180124

Pokyny: Zimní pobyt na horách 2018.pdf (744866)

Dva dny před odjezdem (při tréninku v pondělí 22.1.) je třeba odevzdat průkaz pojištěnce (kopie), potvrzení o bezinfekčnosti formou prohlášení rodičů (ne starší 3 dnů), potvrzení o seřízení lyží (stačí od rodičů) a telefonní spojení s rodiči (vše v nadepsané obálce).

Účastníci zájezdu - studenti Chlumecké ZŠ budou z vyučování uvolněni hromadnou omluvenkou

Uvolnění ZŠ - Zimní soustředění 2018.pdf (308172)

Účastnický poplatek: 2.900 Kč /1 dítě v ceně je zahrnuto: (ubytování, stravování, doprava, pojištění, lyžařské vleky)

Záloha 1.000 – splatnost do 20. 12. 1017 v hotovosti vedoucím družstev

Doplňující informace k vybíraným zálohám: Zálohy jsou vybírány zejména proto, že z účtu SDH Chlumec n.C. byla uhrazena záloha ve výši 20.000,- CZK za pronájem chaty. Výběr v hotovosti byl zvolen zejména k rychlosti výběru a přehledu o zaplacení zálohy. Děkujeme za pochopení.

Doplatek 1.900 Kč – splatnost do 19. 1.2018 v hotovosti vedoucím družstev

Pokud by chtěl někdo využít finanční příspěvek od zaměstnavatele, kontaktujte pro další informace neprodleně Petra Zborníka  774151125 nebo e-mail: petr.zbornik@seznam.cz