ZIMNÍ SOUSTŘEDĚNÍ 2019

Opětovné velké poděkování

uměleckému tělesu KOMUNÁL za nezištné a opětovné zapůjčení dodávkového auta našim mladým hasičům při zajištění dopravy na zimní soustředění i v roce 2019.
Přátelé, kamarádi...Děkujeme moc, děkujeme moc, děkujeme moc. Buďte s námi, moc si toho vážíme.

Den 5. - NEDĚLE

ÚKLID A NÁVRAT DOMŮ.
17.40 - Výprava je ve vlaku ze Staré Paky do CNC.
            Příjezd dle jízdního řádu do CNC v 18.25 hod.
14.57 - Cesta domů bohužel NEPROBÍHÁ dle plánu. Na trase Kořenov - Tanvald nastalo zpoždění 21 minut a ujel přípoj do Železného Brodu. Nově je stanoven příjezd v 18.25 na Chlumecké hlavní nádraží ČD.

11.27  - Účastníci zájezdu balí osobní věci, ski, boardy a uklízí chatu. V Kořenově a v okolí napadlo dalších 20 cm sněhu. Po obědě začne doufejme klidná fáze-přesun domů. Vlaky mezi Kořenovem a Tanvaldem mají dle informací IDOS zpoždění "jen" 10 minut, takže věřme, že nenastanou komplikace a účastníci zájezdu přijedou v 16.25 na Chlumecké hlavní nádraží ČD.

V pátek 18.1. na tréninku v klubovně proběhne BURZA OBLEČENÍ. Dle tiskové mluvčí Petry R. je děsnej bordel a chaooos v tom, čí co je !!! Už teď je plný pytel oblečení a osobních věcí, které nikoho nejsou !!!

Fotogalerie: ZS 2019 - den 5.

Tato fotogalerie je prázdná.

Den 4.

Ráno začalo dramaticky, budíčkem :-).

Našli se 3 dobrovolníci pro polární rozcvičku a byla fajn. Jak víme, den čtvrtý je den kritický a tak jsme byli obzvláště opatrní. Navíc jsme očekávali i audit šéfkouče Petra a to vyžaduje sekat Latinu :-). Ranní lyžovačka neklapla pro rozbitý vlek a tak jsme se pustili do alternativního plánu. Někteří běžkovali, jiní prozkoumávali iglú, bobovali, další stavěli lepší skok na sjezdoffce a jiní prostě odpočívali. Zapomněli jsme zmínit snídani, ta byla fajn a oběd rajský. Rajská omáčka, kolínka a masové koule náladu nikdy nezkazí. Polední klídek a vypadlá elektřina z důvodu kalamitních stavů jsou už součástí místního kolorytu. Jupí, vlek je opraven a jedeme na lyže. U všech dětí je zlepšení lyžařských schopností nabíledni, máme z toho radost. Vedoucí jsou trpěliví, shovívaví, milí a děti rovněž. Rozlučka s vlekem a zpátky na chalupu, do tepla, do pokojů, do jídelny... na večeři. Dnes nás čeká taneček v disco rytmech a další sněhová kalamita a zítra už za Vámi.

Pozdravů kopec.

Fotogalerie: ZS 2019 - den 4.

Tato fotogalerie je prázdná.

Den 3.

Hezký podvečer.
Dnešek se nám opravdu hodně vydařil. Ráno jsme se pokusili zvýšit morální i fyzický index staršího týmu polární rozcvickou. Snídaně byla nekontinentalni, avšak efektivní. Sjezdovka s povrchem Manchester nás uvítala k výživnému pojezdeni. Družstvo snowboardistu si obzvláště uzilo freeride sekce u lesa a došlo i na skoky. Lyžování je paráda, všichni jsou stateční, zdraví a radostni. Sportem ku zdraví. K obědu jsme pozreli knedlíky bramborové, kus vepřového z vrabcaka a vyvolení i špenát. Poledni klid byl krátký a tedy regenerace víceméně nedbala. Běžkařska fáze dne začala ve dvě hodiny odpoledne a rozdělili jsme se na dvě družstva. Družstvo menších se vydalo pod vedením nejzkusenejsich vedoucích, pedagogů a jejich neméně erudovanych asistentů na cestu tam a zase zpatky. Starší s ještě staršími to napálili na Jizerku a nebýt metr sněhu, byli by tam bývali i dosli. Rychle prevleknout a ti nejzdatnejsi na večerní lyzovacku. Hustý, neposatelny nášup. Veca ve stylu sladké Francie, myšleno francouzských brambor nás zasytila dobře a teď se spouští odpočinková fáze. Zítra ráno je polární rozcvička dobrovolná. Pozdravy domu všem.
PS:stale padaj ty bílý s.....ky.

Fotogalerie: ZS 2019 - den 3.

Tato fotogalerie je prázdná.

Den 2.

Krásný večer
Zdravíme ze zasněženého Kořenova. Po počátečních peripetiích, sněhové kalamitě a výpadku proudu jsme dnes prožili krásný den.
K snídani jsme si dali výborné párečky, čaj a pečivo. Dopolední program se odehrával na louce před chalupou, kde jsme si všichni nazuli běžky a učili se na nich. Skupina starších se vydala prozkoumat okolí,ovšem popadané stromy je daleko nepustily.
K obědu se podávala nudlová polévka, rýže a vepřové maso na žampiónech.
Poledni klid utekl jak voda a my už se připravovali na sjezdovky.
Ta byla upravená pouze pro nás, takže i nelyžaři měli dost prostoru pro své učení.
Pomalu se začalo stmívat a my se odebrali na chalupu. K večeři se podávají Boloňské špagety a výborný horský čaj.
Zdravíme domů a posíláme pozdravy.

- Odpoledne je věnováno sjezdovému lyžování a snowboradingu. Super lyžovačka, sjezdovka jen pro nás.
- Dopoledne se uskutečnila projížďka na běžkách čerstvě zasněženou zimní krajinou. Trasu dlouhou 26 km (resp. 1,6 km) úspěšně absolvovali všichni účastníci zájezdu !!!

Fotogalerie: ZS 2019- den 2.

Tato fotogalerie je prázdná.

Den 1.

21.15 - Dětičky posílají z Kořenova domů dobrou noc.....už jsou na pokojích a je celkem klid. Pro dnešek to je z Kořenova vše. Pokračování zítra odpoledne.
17.20 - všichni účastníci zájezdu jsou na chatě a ubytovávají se. Sněhu je dle zpravodajky Petry spousta. K večeři bude kuře na paprice s těstovinami.
16.45 - účastníci zájezdu zdolávají poslední část cesty z Tanvaldu do Kořenova auty. Noční pochod z Harrachova se bohužel konat nebude.
15.10 - dle informace zpravodajky Petry cesta vlakem probíhá v pohodě - viz. snímky z přestupní stanice Železný Brod.

Fotogalerie: ZS 2019 - den 1.