Den 1.- středa:

Hlášení č.1: 13:48 - Žel.st. Chlumec n.C. hl.n.

Odjezd bez komplikací, všichni účastníci zájezdu dorazili včas a už jedou směr Kořenov. - Zpravodaj L.Š.

Hlášení č.2: 20:25 - Kořenov chata Zvonice

Zdravíme z hor. Slupina přemísťující se vlakem měla cestu plynulou a hladkou a v pořádku dorazila na chalupu. Druhá skupina jedoucí autem vyzvedla trenérku Barču, asistenta Honzu a po několika pokusech vyjet mírný kopeček nasadila řetězy a dorazili taky. Jídlo super, sníh je. Zítra další info.

Zpravodajka P.R.

Den 2. - čtvrtek:

12:50 - Všichni účastnící zájezdu krouží vlnky na sjezdovce U Čápa v Příchovicích (800m n.m.). Dle tlf. rozhovoru se stálou zpravodajkou P.R. panuje v Jizerkách krásné počasí. Po vydatné a chutné snídani odcestovala kompletní výprava SKIBUSEM a až na drobnou komplikaci se zapomenutými lyžařskými botami jednoho z lyžníků probíhá výcvik výborně. Jezdí i lyžník bez vlastních bot, neboť mu byla crossová lyžařská obuv zapůjčena v půjčovně.

Od 14.00 je na programu oběd na chatě a po poledním klidu vyjíždka na běžkách.

Redkace

Hlášení č.1/ čtvrtek: 13:16 - Aktuálně poletuje sníh.  Zpravodajka P.R.

Hlášení č.2/ čtvrtek: 19:00

Po příjezdu z lyžařského areálu U Čápa jsme hladoví usedli k výbornému obědu, který svou kvalitou a množstvím předčil všechna očekávání. Podávala se polévka s babiččinými noky a špagety s omáčkou a sýrem. Po řádném odpočinku jsme se nazuli do běžecké výzbroje a výstroje a vyrazili jsme na cvičnou louku. Kam se na nás hrabou "Sněženky a machři".
Pro některé z nás to byl opravdu nezapomenutelný zážitek. Čas běžkařům rychle utekl a celí znavení tréninkem na biatlonový závod jsme se přesunuli do chaty. Do večeře zbývalaasi hodinka a tak jsme si zahráli pár společenských her. K večeři se podával Španělský ptáček s houskovým knedlíkem. S plnými žaludky jsme se odebrali na pokoje a začali se připravovat na plnění odznaků odbornosti.
Dobrou noc přejí zpravodajky Terka a Petra.

Den 3. - pátek:

10:30 - Po noční sněhové kalamitě, kdy napadlo cca 2 cm sněhu, lyžníci dosyta vyspalí a nasnídaní vyrazili i s banány pro změnu opět na sjezdovku U Čápa, kde budou do 13.15 hod. Odpolední běžecký výcvik pro nedostatek sněhové pokrývky zřejmě odpadne a bude zvolen náhradní plán B (čti BÉ). Dle sdělení zpravodajky a zároveň primářky zdravotní služby P.R. jsou všichni účastníci zájezdu zdrávi a soustředění probíhá bez komplikací.

Redkace

15.10. - Po tlf.rozhovoru redakce s ředitelem zájezdu L.Š. jde na Zvonoci vše podle plánu. Dnešní dopolední lyžování skončilo drobným "těžkým" karambolem jednoho z lyžníků , ale i ten je až na silniční lišej v obličejové části oblasti hlavy naprosto v pořádku (Zákonný zástupce "zraněného" byl o události informován).

17.00 - Odpoledne se konná závod v biatlonu "O krále Jizerských hor". Průběžné ani konečné výsledky zatím bohužel agentury nevydaly.

22.01 - Po příjezdu z dopoledního lyžování jsme si s chutí pochutnali na obědě - Fazolová polévka a pečené kuře s bramborem a zeleninovou oblohou. Počasí se nad námi smilovalo a díky dopolednímu sněžení mohl proběhnout náš oblíbený biatlon. Po rozlosování dětí do třech týmů jsme se přesunuli na louku nad chatou a začal nelítostný boj o medaile. Závod obsahoval tři disciplíny. Střelba šiškou na cíl,uvázání uzlu(plochá spojka) a týmové snědení banánů. Nebyl vítěz ani poražený - vyhráli všichni.

Následoval návrat na chalupu a začala příprava na plnění odznaků odbornosti. Ne všichni byli úspěšní a zítra budou probíhat opravné zkoušky.
Pozdrav všem a zítra se opět ozveme.
Zpravodajka Petra

Den 4. - sobota:

11:30 - Redakce zatím nemá žádné informace z Kořenova.

15.56 - Ráno nás vzbudilo krásné sluníčko a po rozcvičce a vydatné snídaničce jsme se všichni odebrali skibusem od Čápa do našeho lyžařského areálu. Zde jsme se rozdělili na dvě party - jedna se vydala na procházku po okolí. S pomocí mapy navštívila kostel a hřiště v Příchovicích, rozhlednu Štěpánka, vojeský bunkr a hřbitov v Kořenově. Výlet skončil pořádnou koulovačkou před naší chalupou. Druhá skupina pod vedením zkušených intruktorů zůstala v lyžařském areálu a pilovala obloučky. Abychom se nemuseli vracet brzy domů, nechali jsme si oběd zabalit s sebou. Řízek, chléb, kyselá okurka, pitíčko, jablko a sušenka nás po lyžování dostatečně zasytily, a proto jsme se mohli vydat na prohlídku rozhledny Maják a muzea Járy Cimrmana.
V 14.30 hod jsme se vrátili na chalupu a následoval polední klid, který někteří z nás využili k hraní společenských her.Ve zbytku odpoledne se silní jedinci vydali na vyjížďku na běžkách.
Z kuchyně už se line vůně rajské a my se těšíme na rozlučkovou discotéku.
Zdravíme všechny naše čtenáře zpravodajky Petra a Terka.

Den 5. - neděle:

Lyžníci se dnes věnovali hlavně úklidu, balení a cestě domů. V plánovaném čase dorazili na nádraží v Chlumci a šťastní rodiče si je odvezli do svých domovů. Všude dobře - doma nejlíp!

Fotogalerie: Zimní soustředění 2016

Tato fotogalerie je prázdná.

Zimní soustředění 2016

- termín 24.2.-28.2. 2016, - předběžná cena 2.600 Kč

- chata Zvonice Kořenov:  www.chatazvonice.cz/

(v ceně je zahrnuto vše, včetně lyžařského vleku)